Поширені запитання

FAQs
По-перше сформуйте замовлення та вкажіть свої дані. Після цього Вам буде виділений персональний менеджер, який відповість на всі Ваші питання 🙂
По-друге, вибираєте зручний спосіб оплати. В нас доступна мінімальна предоплата або повна оплата на карту. Залишок Ви оплачуєте післяплатою на Новій Пошті.
Процес виготовлення та доставки товару відбуватиметься швидко. Завдяки тому, що ми використовуємо авіадоставку, яка займає в середньому 15 – 25 робочих днів. Іноді можуть бути затримки у разі перевірок на митниці, з метою забезпечення безпеки вантажу.
За рахунок того, що ми відправляємо товар Новою Поштою, доставка по Україні займає 1-3 дні. Також за потреби можемо відправити Укрпоштою
В результаті огляду товару на пошті клієнт приймає рішення, забирати або обміняти посилку на іншу.
Звернись до відділу обслуговування клієнтів, і ми вирішимо цю проблему якомога швидше.
Після оформлення замовлення на сайті ти отримаєш електронний лист-підтвердження. Якщо тобі не приходить лист-підтвердження, звернися до нашого відділу обслуговування клієнтів.
Будь-які речі, які ви бажаєте повернути, повинні бути в ідеальному стані, мати оригінальні ярлики та бути неношеними. Повернення має бути здійснене протягом 1 дня після підтвердження відправки.
Ви НЕ можете повернути:
- Індивідуальні елементи
- Нижня білизна
- Сережки
- Аксесуари для волосся
- Кепки або капелюхи.
- Надруковані товари на замовлення
Ти можеш видаляти будь-які товари зі свого кошика до завершення оформлення замовлення. В інших випадках для цього необхідно звязатись з нами.